Atrax Mágustanoda
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Keleti szárny
 
Déli szárny
 
Tanulás
 
Szerepjáték, kalandozás
 
Diákposta
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Óra
 
Átváltoztatástan
Átváltoztatástan : 3. óra

3. óra

Peter Moonwolf prof.  2007.01.29. 18:25

Tanvázlat

Óra vázlat

Az átváltoztatás fizikai tulajdonságai.

  1. Az átváltozott anyag az átváltozásután megsérül, akkor visszaváltoztátva ugyanúgy sérült lesz.Pl: ha átváltozunk medvévé és a medvének levágják az elsőmancsát akkor visszaváltozva a medvéhez hasonlóan le lesz vágva a kézfejünk
  2. Az átváltoztatás annál bonyolúltabb varázsige szerint minél nagyobb tárgyat kívánunk átváltoztatni.
  3. Az átváltozás addig marad fenn míg a varázsló úgy nem dönt, vagy míg eszméletét nem veszti.
  4. Az átváltoztatott tárgy külleme állandósulhat ha időmágiát bocsájtunk rá.
  5. Más varázsló átváltoztatott dolgát csak anti varázslattal lehet meg törni. Melyet előbb detektálni kell.
  6. A teremtés mágiával teremtett varázstárgyakat előbb alkalmassá kell tenni az átváltozásra imnobilusz varázsigével.

Az álattá változtatott tárgy vagy élőlény csak akkor lesz életképes ha pontos ismeretekkel rendelkezünk az anatómiájáról.

 
Pontgyűjtés, szórakozás
 
Északi szárny
 
Nyugati szárny
 
Harry Potter
 
Látogatóink
Indulás: 2004-10-02
 
Kastély park
 
Atraxtown
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!